marți, 31 martie 2009

Inscriere in Blog Director de Gradinarit

Daca ai un blog despre gradinarit, daca ai nevoie de sfaturi de la gradinari amatori si nu numai, daca oferi informatii despre plante, daca realizezi fotografii frumoase si vrei sa le arati tuturor, trebuie sa te inscrii in Blog Director de Gradinarit!


Trimite un e-mail la adresa blog.director.gradinarit [at] gmail.com, specifica link-ul blog-ului tau si numele sub care doresti sa apara acesta in Blog Director de Gradinarit. In 24 ore, link-ul reciproc trebuie sa apara pe site-ul tau, sub numele de Blog Director de Gradinarit.

Foarte simplu, nu-i asa?

Daca nu ai un blog de gradinarit, dar vrei sa afli informatii utile legate de amenajarea unei gradini, ne poti urmari site-ul sau pagina de Facebook.

20 comments:

Victoria spunea...

Bine te-am gasit.
Ma intereseaza,dar as vrea mai multe detalii.Nu mai implica nimic altceva?

Admin spunea...

Gradinarul - Totul despre plante si gradinarit
http://gradinarul.blogspot.com/

Corina spunea...

Doresc si eu sa-mi inscriu blogul gradini aici, se poate?
http://la-gradina.blogspot.com/

Anonim spunea...

GRADINAR DE ELITA e blogul meu,aici descriu cite cva din experienta mea de gradinar in Spania.Mi-ar placea sa ne reunim toti blogarii care vam aceasta pasiune http://gradinarde5stele.com

maryanne spunea...

si mie imi place ideea.Pasiunea mea despre gradinarit se vede in cateva albume de pe sunphoto.As vrea sa intru si eu in blogul acesta,dar nu prea stiu cum.

maryanne spunea...

maryanne.sunphoto.ro

Unknown spunea...

Maryanne, astept un e-mail de inscriere pe adresa blog.director.gradinarit [at] gmail.com.

Cu mare drag te asteptam in randurile noastre, mai ales ca am vazut ca iubesti plantele si florile tare mult!

Adinuca spunea...

As vrea si eu sa fiu printre voi, daca ma primiti: www.grAdinuca.ro

Anonim spunea...

Draga Adinuca ,sigur ca te primim.
Un sfat si o documentare nu strica nimanui,asa ca dai bataie.
Ti-am vizitat blogul, foarte interesant i-mi place.

Unknown spunea...

Adinuca, trimite-mi, te rog, un mail pe adresa blog.director.gradinarit [at] gmail.com si iti voi explica care sunt pasii viitori.

Ne bucuram ca doresti sa faci parte din comunitatea noastra si asteptam sa participi activ!

Anonim spunea...

vereanuecate@yahoo.com

Anonim spunea...

m-am apucat de gradinarit doar de cativa ani sant incepatoare.As dorii sfaturi despre exterminarea afidelor care mi-au invadat gradina,corcodusii,prunii care sant cam mari si nu prea am cum sa-i stropescbine.Si mai am o intrebare oare se va usca gutuiul pe care am fost nevoita sa-l scot sil-am replantat in alt loc,i-am taiat doar din radacini?Va multumesc ca existati pentru unii ca mine nestiutori.Katy

Unknown spunea...

vereanuecate@yahoo.com

Te rog sa imi trimiti un mail pe adresa specificata in post, pentru a putea definitiva inscrierea.

Multumesc!

Unknown spunea...

Katy - ne bucuram ca ne vizitezi comunitatea si da, unul dintre motivele pentru care BDG a aparut este pentru a ii ajuta pe incepatori si pentru a ne ajuta reciproc cu informatii si sfaturi.

Pentru pomi, daca esti din Bucuresti sau Ilfov, da-mi un mail pe adresa specificata mai sus, in post, pentru a iti da coordonatele unui domn care stropeste si nu nici nu ia multi bani. Stropitul este ok daca ai animale si copii, este absolut sigur.

Despre gutui... nu stiu ce sa zic. Cand l-ai scos din pamant si l-ai mutat? Teoretic, daca l-ai mutat inainte de inmugurire si inverzire, atunci cel mai probabil va fi ok. Daca l-ai mutat dupa, atunci poti doar sa te rog sa traiasca.

george spunea...

am si eu un mic blog , ma pot inscrie si eu?

Unknown spunea...

Absolut, George, trimite-mi un mail pe blog.director.gradinarit [at] gmail.com cu adresa blog-ului tau.

Unknown spunea...

Buna seara!
Vreau şi eu sa impart cu ceilalţi pasionati de gradinarit ce mai ştiu.De aceea am creat un mic blog.
Ma pot inscrie şi eu ?
Mulţumesc!

Unknown spunea...

am trimis si eu un mail pt inscriere....

Unknown spunea...

Si nu iti regasesti blog-ul aici http://blog-director-de-gradinarit.blogspot.com/2009/06/membri-blog-director-de-gradinarit.html? Daca nu il gasesti, atunci o sa te rog sa retrimiti mail-ul cu inscrierea.

Multumesc!

Gardenbio spunea...

blogul meu: www.gardenbio.ro

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © 2009 Blog Director de Gradinarit
Designed by csstemplatesmarket
Converted to Blogger by BloggerThemes.Net